randiforsa

Alla inlägg under juni 2010

Av Randi Forsa - 22 juni 2010 15:43

Hei!

Idag var jeg på Nimi, fikk behandling igjen. I morgen går turen til røngten, skal sjekke hvordan det ligger an med foten, om det har grodd osv. Det beste for ryggen er jo ikke akuratt å gå på krykker.

Skal fortsette å jobbe med det nye treningsprogramet og senere i dag går turen til Spenst.


Randi

Av Randi Forsa - 21 juni 2010 21:07

Hei!

Endelig har sommeren begynnt å gi tegn fra seg, dagen begynnte med en tur på politi stasjonen for å fikse politiatest til en jobb, og så litt soling!

Idag har jeg vært på spenst igjen, trente rehab programmet for mage, rygg og side. Samt armer og bryst. Føler at jeg begynner å komme litt i for igjen når det gjeller styrke. Det er bra.

Imorgen drar jeg inn til NIMI igjen for behandlig og oppfølging av programmet. Cathrine skal være med, og etterpå blir det en tur på IKEA:)


Til dere som seiler JSM; masse lykke til i morgen på siste dagen!


Randi

Av Randi Forsa - 17 juni 2010 15:15

Hei!

Idag var jeg på Nimi og fikk nytt treningsprogram. Programmet består mye av øvelser på ball og øvelser med hjelp av ball. Det finns baller på gymmet der jeg trener nå, men for å være sikker på å få gjort øvelsene hver dag, hele sommeren, gikk jeg og kjøpte en GymBall og en BalanceCushion.


Forresten kan du lese ett lite stykke om meg i avisen i dag (Tønsberg Blad). Der står det litt om at jeg er skadet osv.



(BalanceCushion)

 

Randi

Av Randi Forsa - 16 juni 2010 22:25

Hei!

Idag var jeg på spenst med Lena og trente overkropp. Det skal bli bra med det nye treningsprogramet jeg får i morgen på Nimi.

I kveld har jeg sett "Deep in the blue 2", med cathrine. I morgen skal jeg prøve få tak i en bonde, jeg og cathrine skal kanskje plokke jordbær neste uke! 


Randi 

Av Randi Forsa - 15 juni 2010 23:27

Hei!

Dagen startet med å sykle til spenst for å trene! Det er her jeg kommer til å trene måneden som kommer. Senere seilte jeg Princess, det blåste ikke så mye, men kom litt mer vind på slutten av passet.

I morgen blir det spenst med Lena:)


/Randi

Av Randi Forsa - 14 juni 2010 22:44

Hei!

Idag var jeg på Nimi på behanling,  og desverre blir der verken VM eller NM i sommer....Veldig kjedelig.:( Men det går ikke hvis jeg skal bli bra i ryggen.


Kjøpte kort på spenst i dag, så imorgen skal jeg sykle dit (ca 1mil), trene, og så sykle tilbake..Hvis været tillater det da, hvis ikke får det bli bilen. Idag regnet det og blåste som bare det. På kvelden skal jeg seile Princess, tirsdags regatta.



Man får vel bare tenke tilbake til Denia, og det lille man fikk seilt der...


  


På torsdag skal jeg få nytt trenings/rehabiliterings program av de på Nimi. Det blir nok bra.


/Randi

Av Randi Forsa - 13 juni 2010 17:06

Hei!

Her kommer noen bilder av båten og seilingen i dag. Vi seilte i ca 2t men måtte dra inn fordi vinnen døde. Nå blir det grillet laks, og i morgen Oslo, NIMI, for behandling og gymmet etter det! :)


Båten i bryggeplassen på Fjærholmen.


     

Pappa og meg.


Mamma

Vi skal mest sansynlig seile igjen på tirsdag. kanskje blir vi med på regattaen.


/Randi  

Av Randi Forsa - 13 juni 2010 12:35

Hei!

Vi har kjøpt en Princess seilbåt og i dag skal jeg ut å seile den. Det skal bli deilig å få seile litt igjen, selv om det ikke blir helt det samme som e-jollen. Jeg har jo desverre ikke fått seilt siden påsken!

Kommer til å legge ut litt bilder av båten senere, men nedenfor kan du se et bilde av båten:














/Randi

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

HVA SKAL DU SEILE I SOMMER?!
 JrNM
 JrEM
 JrVM
 VM
 NM
 JSM
 ISAF VM
 Ingen av alternativene

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards