randiforsa

Alla inlägg under oktober 2009

Av Randi Forsa - 31 oktober 2009 20:59

Hei!

Dagen startet med et lite gympass på kilenegården. Ble kondisjon i dag. 

Btw, kom nettopp hjem fra Mickael Jackson "This is it!", så den på kino.Skrattande Utrolig bra film, synes jeg!


  

Av Randi Forsa - 30 oktober 2009 12:27

HeiCool

Jeg må inrømme at jeg er litt dårlig på dette, men nå skal jeg bli bedre.
Leste på nettet at den viktigste tøyingen er den man gjør før man trener, da er det mindre sannsynlig at man skader seg under treningen (konkuranse/kamp).
Tøyingen man gjør etter treningen holder musklene myke og smidige, og man unngår og bli støl. Noe jeg definitivt er i dag!!
/Randi

  

Av Randi Forsa - 29 oktober 2009 10:16

  

MMM I'm lovin it!!!!
Her kan du se resultatet av hva dårlig kosthold og null trening kan gjøre med kroppen din.


Utrolig at dette bilde kommer fram når man søker på "TRENING" på google, eller?
Nå blir det gymmet og bryst, trieceps og skuldre står på programmet for min del.
/Randi

Av Randi Forsa - 27 oktober 2009 16:48

Hei!

Enda en dag med masse maling, men nå begynner vi å bli ferdige!
Nå blir det bentrening på velotel og kanskje litt venner på besøk etter det. :)
/Randi

På bilde ser du ett av de siste passene fra i år, litt 29er seiling/bading!

  

Av Randi Forsa - 25 oktober 2009 20:01

   

Hei! Guld i mun 
Før ferien prøvde jeg å skaffe meg en jobb jeg kunne ha i høstferien, men det var selvfølgelig vanskelig iogmed at det bare var for en uke! Men, en liten jobb ble det, male soverom.
Her ser du Anders og meg i full sving!
/Randi



Av Randi Forsa - 24 oktober 2009 17:35

Heiheihallo!
Dagen startet med en gympass med fokus på overkroppen. Deretter gikk turen videre med rødt, blått og hvitt i sikte. Deilig med litt tid hjemme i Norge, i uken skal jeg trene, jobbe og selvfølgelig nyte av ferien!:)
 /randi

Av Randi Forsa - 23 oktober 2009 11:32

Endelig er det høstferie! 
Siste obligatoriske seilpasset var i går, og det betyr at jeg tar båten med meg hjem til Norge. Slutter sent på skolen de fleste dager så det kommer til å bli for mørk til å egentrene for meg. Etter Høstferien kommer vi til å begynne med matchracing i C55 på dagtid for de som kan!

Bildet er av min hjemby Tønsberg, hvor jeg kommer til å tilbringe mesteparten av min ferie.Skrattande



Av Randi Forsa - 22 oktober 2009 21:27

Hei!

Velkommen til min nye blogg, eller ja, det er faktisk min første blogg. Bloggen kommer først og fremst til å handle om min seiling, mine målsettninger, treninger osv. Håper du vil følge min blogg og min satsning i seilingen! 

/Randi



  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

HVA SKAL DU SEILE I SOMMER?!
 JrNM
 JrEM
 JrVM
 VM
 NM
 JSM
 ISAF VM
 Ingen av alternativene

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards