randiforsa

Alla inlägg under november 2009

Av Randi Forsa - 26 november 2009 10:37

Hei!

En liten stund siden sist nå! Uka startet med ett bra spinningpass mandag morgen fulgt av et styrkepass. Senere var det b-hall. Jeg fikk ikke vært med på hele b-hallen fordi jeg har fått låst bekken igjen, så jocke sa att jeg skulle ta det med ro! Ringte til kiropraktorn med en gang og fikk tid i dag, torsdag kl 13.45 Så det blir å ta det med ro i dag og så kjøre på for fullt i morgen:)

/Randi

Av Randi Forsa - 21 november 2009 19:53

  
Hei!
Idag var jeg i Oslo på samling med Toppseil. En super dag med masse motiverte seilere. Vi fikk en del informasjon, og så klart var det trening også!:) En times joggetur (1,2mil)  så direkt inn for styrketrening og gjenomgang av testøvelsene! En bra gjenomført samling, neste er i midten av Januar!
Nå er det dags for litt lørdagskos med kompiser! Grilldressen er på!:)

Av Randi Forsa - 19 november 2009 19:41

  
Hei!
I dag hadde vi matchracing igjen! Vi kjørte fra kl 14 til kl 16.30, Bjørn Alm var her som trenere. Vi var ikke så mange dette passet, så vi seilte to i en båt (anders og meg) og tre i den andre båten (Nisse, gurra og hampus).
Det var et ganske morsomt pass, bortsett fra att vi ikke fikk seilt så mange hele race. Starter og timing var fokuset i dag!Nå blir det ut å jogge!:)
/Randi

Av Randi Forsa - 19 november 2009 11:19

For deg som har deltat i min omrøstning

Nå er resultatet klart, og vinneren er winner med 60,5%. Ny omrøstning kommer snart!Cool
Nedenfor kan du se de andre resultatene fra testen!


Winner  
  60.5 %
Finessa  
  7.9 %
Osis  
  15.8 %
OS-båtar  
  10.5 %
Fatamorgana  
  2.6 %
Annet  
 2.6 %
  

Av Randi Forsa - 18 november 2009 21:21

Matchrace i dag 

hei!:) dagen startet med ett pass på gymmet. Så gikk turen til Rossnäss for mitt förste matchracing pass!
Det regnet som bare det, men hva gjör vel det fo oss barske seilere, i morgen kjörer vi igjen kl 14.15


Kim, jeg og Markus

Förste racet. Anders, nisse og meg

Av Randi Forsa - 17 november 2009 16:56

Hei!
I går tok jeg vaksinen mot svineinfluensaen.
Merket ikke noe av den, bortsett fra litt smerte i armen. Så planla et benpass og løp-pass i dag. Benpasset gjorde jeg i dagtidlig sammen med nathalie, men nå blir det blir noe løp-pass fordi jeg har fått feber...38grader.
Kjedelig, jeg har jo nettopp vært syk. Menmen, det var jo en av bivirkningene til vaksinen så er nok pigg i morgen igjen håper jeg!Glad
//Randi


Ett lite tilbake blikk fra ett av høstes treninger, i morgen blir det Matchracing!

  

Av Randi Forsa - 16 november 2009 21:01

Hei!
Nå var det lenge siden sist jeg blogget! Grunnn er at jeg har vært syk i en uke, og har ikke hatt så mye å blogge om!
Men i dag kl 08.15 var det dags for styrketester for åk 2-4!
Testene vi hadde var Benkpress, axelpress, latsdrag, benbøy, bencrul framside+bakside, benpress.
Mest fornøyd er jeg med benkpressen, tok 50kg, ikke så mye å skryte av men en økning på ca 5% og det er jo bra!

Her kan du se litt bilder fra testen


  

Av Randi Forsa - 3 november 2009 21:43

Hei! Dagen startet med en utrolig trøtt morgen, men kom meg op og gikk til skolen til kl 09.00 Der vikk vi vite at læreren var syk, hvilket betydde at jeg fikk fri i dag,(hadde samme lærer hele dagen!)Skrattande
Gikk hjem og gjorde litt lekser, så gikk turen videre till Sporthallen, og frisksport for et benpass!


Nedefor kan du se et bilde av sporthallen:
  

  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

HVA SKAL DU SEILE I SOMMER?!
 JrNM
 JrEM
 JrVM
 VM
 NM
 JSM
 ISAF VM
 Ingen av alternativene

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards