randiforsa

Direktlänk till inlägg 20 juli 2010

Rehab trening og trener jobber!

Av Randi Forsa - 20 juli 2010 14:39

Hei!

På grunn av skadene mine, ble det ikke noe VM for meg i år og det har heller ikke blitt noe seiltrening. Men styrke trening blir det i allefall. For tiden trener jeg styrke og kondisjon på spenst.

Og i og med at jeg ikke seiler akkurat nå har jeg hatt muligheten til å si ja til flere trener jobber. I uke 31 og 32 skal jeg jobbe som optimist trener i Larvik og Trosa.


  


Idag blir det 30min crossmaskin samt ca 1,5h styrke.


/Randi

 
 
Anders

Anders

27 juli 2010 20:39

Hej varför skriver du inte?

http://www.laserchallenge.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mamma

6 augusti 2010 13:13

Fint bilde og fin blogg, men det hadde vert gøy å se noe nytt på siden din.... Klem M

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Randi Forsa - 6 september 2010 16:40

Hei! Etter å ha vært forkjøla i ca 8uker tok jeg endelig besluttet å dra til legen. Fant ut at jeg har mycoplasmainfeksjon! Har tatt en del blodprøver ogsånn, må få svar for endelig bekreftelse, men har begynnt på en antibiotika kur mot dette, da a...

Av Randi Forsa - 3 september 2010 21:42

Hei! Har ikke skrivd på bloggen på lenge fordi jeg ikke har hatt så mye å skrive om.. Etter operasjonen i foren 16.august har jeg ikke kunnet trene noe, før i dag! Var på nautilus og kjørte 30min crossmaskin, 30min rehabprogram och en time overkrop...

Av Randi Forsa - 19 juli 2010 15:32

...Operasjon!? I dag var jeg på NIMI for å undersøke foten hos en fotspesialist (tidligere legen på Norske damehånball landslaget). Har jo lenge hatt problemer med foten og selv etter 8uker med krykker og bekreftelse på att stressfrakturen har grod...

Av Randi Forsa - 12 juli 2010 14:52

Hei! I uke 26 jobbet jeg som seiltrener for barn mellom 7-12år på sommerleir i Larvik! Utrolig morsomt, fint vær og en super trenergjeng. Spesiellt morsomt var det å få treffe Lise igjen, som jeg ikke hadde møtt på over ett år! :)   Forrige uke...

Av Randi Forsa - 22 juni 2010 15:43

Hei! Idag var jeg på Nimi, fikk behandling igjen. I morgen går turen til røngten, skal sjekke hvordan det ligger an med foten, om det har grodd osv. Det beste for ryggen er jo ikke akuratt å gå på krykker. Skal fortsette å jobbe med det nye treni...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

HVA SKAL DU SEILE I SOMMER?!
 JrNM
 JrEM
 JrVM
 VM
 NM
 JSM
 ISAF VM
 Ingen av alternativene

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards